Κυριακή 17 Ιουνίου 2007

Χάρις μου...

Μια φορά κ έναν καιρό, έφτιαξα ένα blog...Το e-mail με το οποίο έφτιαξα το blog ήταν το username μιας φίλης μου + @gmail.com!Πέρασαν 2 εβδομάδες που είχα το blog κ υπέθεσα ότι όλα οκ, δε θα την πειράζει την κοπέλα.Το έμαθε ότι της είχα κλέψει το ψευδώνυμο(διότι περί κλοπής πρόκειται) κ δεν της άρεσε καθόλου...Κ με το δίκιο της η κοπέλα...Δεν μου το είπε όμως!Ήμουν στην άγνοιά μου μέχρι που ένας πρίγκιπας μου το φανέρωσε...Έκανα τις απαραίτητες αλλαγές, άλλαξα e-mail κ blog, έσβησα τα σχόλια που είχα κάνει σε άλλα blogs κ της επέστρεψα το e-mail της!Έτσι, τώρα είμαι εδώ με καινούρια ίδια σελίδα!Κ ζήσαν όλοι καλά κ καλύτερα!
Ελπίζω να με συγχωρέσεις Χάρις μου...Δεν ήθελα με τίποτα να σου κάνω κακό, ούτε πρόκειται περί θεωρίες συννωμοσίας...Απλά ήταν το μόνο που σκέφτηκα ότι εγγραφόμουν στα google accounts!Χίλια συγγνώμη!Ελπίζω να διόρθωσα ό,τι έκανε!
Φιλάκια...!
SmileyCentral.com

2 σχόλια:

SilentWalker-Cookingirl είπε...

Ευχαριστώ που με συγχώρεσες...

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Σιγά...
εδώ εγώ έκλεψα την υπογραφή του αδελφού μου επειδή ως μεγαλύτερη έβγαλα πρώτη ταυτότητα.