Πέμπτη 14 Ιουνίου 2007

Ζωή=>Φιλίες

Life is wonderful!Η ζωή είναι ωραία!Κρύβει εκπλήξεις!Μας δείχνει όλες τις πλευρές της!Έχουμε τη δυνατότητα να επιλέγουμε!Πρέπει να τη ζούμε κ όχι απλά να ζούμε...Κάθε στιγμή που περνάει δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένη...Κάθε στιγμή είναι μοναδική!Κάθε δευτερόλεπτο, κάθε λεπτό δε θα ξαναυπάρξει!Πρέπει να διασκεδάζουμε...ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ!Όλα αυτά φυσικά σε λίγο ίσως τα ανατρέψω κ θα λέω όλα τα αντίθετα...Αλλά έχω τις φίλες μου, τις κολλητές μου, τις παρέες μου, να με διορθώνουν!Χωρίς φιλία δεν γίνεται...Η φιλία χωρίς μπελάδες, καβγάδες κ παιδικά αστεία δεν προχωράει...
Σας ευχαριστώ όλους!
  • Ασπασάκη, Ευτυχίτσα, Ιωαννα, Κοντό, Τυρί, Πίτσα είμαι ευγνώμων...
  • y=αx+β, Gonzo, mig, GeOrGE, Dalia4, vampire, pizza, marietta, koutsinia, xentoulis, Danai σας ευχαριστώ για τις στιγμές...
  • Γ'2, τμηματάρα εο!
  • Κοντούλι κ Πιτσουλίνι μου, αν δεν ήσασταν εσείς...Ποιος ξέρει!Σας ευχαριστώ πολύ...
  • Τυρί, είμαστε 10 χρόνια μαζί...Αντέξαμε μαζί!Απίστευτες εμπειρίες!Αναρωτιέμαι πώς με άντεξες...
Όλοι εσείς κάνετε τη ζωή μου αρκετά πιο γλυκια, με ένα χαμόγελό σας, με ένα δάκρυ, με μια χειρονομία!Δεν μπορώ να παραμείνω απαθής μετά από όλα όσα μου έχετε κάνει...Κ επειδή έχω κάνει κ εγώ αρκετά, μια μεγάλη συγγνώμη...Απορώ με όλους εσάς!Πώς με αντέχετε αλήθεια;Θα πρέπει να είναι πολύ δύσκολο...
Τέλος να ευχαριστήσω τους γονείς μου που με γέννησαν, γιατί αν δεν είχα γεννηθεί δε θα ήμουν εδώ να πω αυτά τα πράγματα...Αλλά απ΄την άλλη, δε θα είχατε κ εσείς την υποχρέωση να με αντέχετε...

Πραγματικά σας ευχαριστώ!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΟΛΑ!