Παρασκευή 10 Απριλίου 2009

Το γράμμα του μαθητή στο internet



"Δεν έχω πλεον λόγο να συνεχίσω να ζώ. Δυστυχώς για εσάς, είμαι πολύ εγωιστής για να φύγω και να σας αφήσω να ζήσετε τις γαμημένες ζωές σας. Πριν πεθάνω θα σας στερήσω ότι πολυτιμότερο έχετε. Δεν έχω σεβασμό για την ανθρώπινη ζωή. Φτύνω κατάμουτρα στην «αξιοπρέπεια» και την «τιμή» σας και σε ότι έχετε ιερό. Έχω πάρει την απόφασή μου και δεν πρόκειται να κάνω πίσω. Οποιοσδήπωτε βρεθεί μπροστά μου το πρωί της 10ης Απριλίου 2009 γίνεται άμεσα στόχος - δεν θα υπάρξει καμία διάκριση στην ηλικία, το φύλο ή την καταγωγή εκείνων που θα δολοφονήσω, για εμένα είστε όλοι σκουπίδια. Θα σας σκοτώσω γιατί έτσι γουστάρω και θα φροντήσω να το...
ευχαριστηθώ όσο περισσότερο γίνεται. Για τους περισσότερους απο εσάς μπορεί να ακούγομαι παρανοϊκός, εγκληματίας ή δολοφόνος... Κάνετε λάθος, εσείς είστε τα νοητικώς στερημένα θρασύδειλα εγκληματικά καθάρματα που βρίζουν υπό την κάλυψη της ανωνυμίας, της ιδιότητας του καθηγητή ή των πολυάριθμων παρέων. Μέχρι στιγμής δεν έχω εισπράξει τίποτα άλλο παρά την απόρριψη και την ύβρη των γύρω μου. Σας τα επιστρέφω με την υπόσχεση να περάσετε τις τελευταίες στιγμές σας παρακαλώντας για την ελλεεινή και τρισάθλια ζωή σας - σύντομα θα δείτε πως είμαι άνθρωπος που τηρεί τις υποσχέσεις του... Δεν είμαι αναγκασμένος να δώσω περαιτέρω εξηγήσεις για τις πράξεις μου. Δεν έχω γνωρίσει παρά ένα άτομο που να αξίζει σαν άνθρωπος και με την οποία πίστευα πως είχα ερωτευτεί. Νιώθω πολύ άσχημα που με απέρριψε και ελπίζω πως με ότι κάνω την Παρασκευή θα αλλάξει γνώμη για μένα".

Μου θυμίζει το τραγούδι "το τελευταίο γράμμα ενός αυτόχειρα" από FFC...Ο Θεός ξέρει τι βάρη κουβαλούσες!Θα είναι δίκαιος μαζί σου!Αλλά πάντα υπάρχει και δεύτερη λύση!Εφ'όσον ένιωθες πως είχες φτάσει στον πάτο, δε θα υπήρχε χειρότερα από εκεί και πέρα!Αντίο ρε Δημήτρη!!

Ki as po edo tin apopsi mou, ligo pio ekso ap'ta dontia, ligotero glukanalata(den ksero kata poso tha sas noiaksei alla...) gia to an einai iroas i oxi k opoios goustarei na sizitisei SAN ANTHROPOS xoris na vrizei i na leei alla akura gt afto tha simainei oti paradexetai oti exei adiko k prospathei na epivlithei me afto ton ilithio tropo!
Kata ti gnomi mou, o Dimitris oute iroas einai, oute to kolopaido pou ekane o,ti tou irthe k skotone gia tin plaka tou!k na to analiso afto...Iroas den einai giati opos poli oraia eipane kapoioi tha mporouse na eixe skotosei to filo sou, to filo mou, to gio sou, ton aderfo mou,klp,klp!!Opote giati einai iroas?Iroas einai aftos k den einai tou '21?E oxi...Giati einai iroas??Doste mou logika epixeirimata k an kano lathos, tha to paradexto!Apo tin alli, DEN einai kolopaido pou skotonei opoion thelei!Pisteuo akradanta oti gia ti simperifora tou paidiou(tou opoiodipote paidiou) ftaine(i to antitheto) kata kurio logo oi goneis!Mia kopela pou oi goneis tis tin exoun megalosei k anathrepsei me tis sostes arxes, de tha paei oute na gkastrothei, oute na kathetai ston opoiodipote, tha exei aksioprepeia k AISIODOKSIA!!Xoris na tous ksero tous goneis to leo afto k xoris na trefo misos enantion tous!Apla me stenaxorei poli pou iparxoun tetoioi goneis(etsi legontai epeidi ferane ston kosmo ena paidi...) pou genane to paidi k meta trexa gireve!De thelo na polilogo!Apla katalogizo tin euthini stous goneis!Krima pou xathike ki allo ena paidi, makari na ton eixa gnorisei k na prospathousa na apospousa esto ENA xamogelo tou!tha imoun poli perifani an to petixaina!As prospathoume loipon na ektimoume opoion k an exoume guro mas k as ginei afto to paidi paradeigma gia mas oste na min apporiptoume ton opoiodipote k otan vlepoume oti kt trexei k den einai poli kala psuxologika,klp NA MILAME!k niotho ipefthini pou (afto-)skotothike ena paidi epeidi den eixe eutixisei sti zoi tou!!Antio Dimitri...o Theos na sou dosei osi anapausi de sou dosame emeis!!
Yg:plz opos eipe k kapoios allos, min apodidoume ti simperifora tou sta video games!!Les k einai o monos pou exei paiksei tetoia paixnidia!Tote oloi me ena(toulaxiston ena) oplo tha kukloforousane!!!!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

TI NA PEI KANEIS. OI KOINONIA MAS EXEI KATASTRAFEI. DEITE AUTO TO BLOG KAI DIADOSTETO GIATI A3IZI
http://mariatweety.blogspot.com

Ανώνυμος είπε...

Δεν τον θεωρώ ήρωα αλλά ούτε και κωλόπαιδο. Και για την άποψή μου περί του συμβάντος έχω ακούσε πολλά καντήλια!
Πιστεύω λοιπόν ότι είχε δίκιο. Ότι όλα όσα είπε είναι απείρως αληθινά και δικαιολογημένα. Έτσι απλά. Όταν το μόο πράγμα που έχεις γνωρίσει στη ζωή σου είναι η απόρριψη είναι λογικό να σαλτάρεις κάποια στιγμή, ειδικά σε μία τέτοια ηλικία (κι εγώ 20 είμαι και ξέρω).

Δεν συμφωνώ με το τελικό αποτέλεσμα. Το να αφαιρέσεις μία ανθρώπινη ζωή είναι από τα πιο αποτρόπαια πράγματα. Αλλά του δίνω χίλια δίκια.

Η μαλακία είναι ότι για παιδιά σαν κι αυτόν δεν έχει θέση ο παράδεισός σας...